torstai 8. joulukuuta 2011

11.8.

Ukin mökillä oli ennustaja, joka kertoi kaverilleni hänen henkieläimensä ja tulin kateelliseksi, sillä ennustajalla ei näyttänyt olevan mitään mielenkiintoa kertoa samaa minulle. Häiriötekijät juoksuttivat ennustajaeukkoa ympäri pihamaata ja koitin koko ajan udella, milloin tulisi minun vuoroni. Mökki muuttui oudoksi ulkoilmarakennukseksi, jonka keskellä oli musta lampi. Sieltä tuli jonkin sortin lonkeroita, jotka söivät ihmisiä. Ihmettelin, miksi syyttömät joutuvat kuolemaan ja ennustaja vastasi: "Syyllisten takia tietenkin!". Vihdoinkin eukolla oli aikaa ennustaa minulle, ja hän näytti minulle neljä erilaista saraketta, jotka edustivat minun elämäni neljää eri vaihetta. Ensimmäisen kohdalla oli lammen kuva, toisen kohdalla lampi suluissa ja kaksi viimeistä olivat rauhallisia. Tämän lomakkeen pohjalta ennustaja kertoi, että todennäköisesti tulisin kuolemaan nuorena. Jos selviäisin yli 30 ikävuoden kuolisin silti hyvin todennäköisesti pian, mutta jos jostakin syystä selviäisin yli keski-iän tulisin elämään kauan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti