tiistai 3. huhtikuuta 2012

3.4.

Rontille (kissa) kasvoi kaksi tassua selkään ja vein sen paniikissa eläinlääkäriin. Perille tullessa tassuja oli jo kuusi, kissanruokana oli maksalaatikkoa, jossa oli kastematoja.

--

Meinasin jäädä auton alle kaksi kertaa matkalla jonnekin. Koitin ratsastaa ponilla, jolla oli satulan sijaan polkimet ja pysähtyminen oli käytännössä mahdotonta.



--

Pommitin jotakin (ilmeisen vastenmielistä) bodaria kävyillä ja purkilla.

--

Menin ystäväni työhuoneelle tutustumaan paikkoihin. Hän istui ison hyllyn päällä pöytäkoneensa kanssa ja kehoitti minuakin tulemaan sinne. Kieltäydyin, sillä olin juuri nähnyt unta, missä olin suurella farkkuvuorella ja tiputtanut puhelimeni alla menevälle autotielle.  Liu'uin farkkurinnettä alas noukkimaan puhelimeni osia, ja koitin saada sitä toimimaan, ja sitten olinkin taas työhuoneella selittämässä unestani ystävälleni.

--

Olin Ranskassa(?) pienemmässä keskieurooppalaisessa kylässä asuva keski-ikäinen nainen, joka otti nuoren miehen rakastajakseen. Tiesin samalla näkeväni unta ja katselin nukkuvaa minääni.

--

Olin talossa, jossa oli pikkuveli ja vanhemmat, jotka muuttuivat "zombeiksi". Pakenin salakäytäviä pitkin ja roikuin kattohirressä, mutta välillä olin itsekin saalistavana osapuolena.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti